15 de maig 2009

Un trànsfuga del PSC crea un partit contra la immersió

Aquest és el titular de la informació que publica avui el digital e-notícies, i que podeu llegir aquí.

Crec que tots els votants de CiU-Viladecavalls amb un mínim sentit de país, haurien de reflexionar a qui lliuren el seu vot el 2011. La política de pactes de l'Il·lustríssim Sr. Homs és clara: ahir amb la PVA, avui amb els transfugues socialistes no nacionalistes... catalans.


Esquerra-Viladecavalls volem arreglar les coses.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Està clar que des de que parla en castellà a la intimitat i s'en va al Rocio s'ha tornat més espanyol que ningú i només pot pactar amb anti-catalans o anti-nacionalistes, primer amb la PVA i que tothom coneix ja la fòvia cap al Lluís i los "radicales de esquerra", segon amb el trànsfuga i ex PSC/PSOE alias Quico, després d'experimentat la metamorfosi de socialista a també anti-nacionalista, anti radical Lluís, anti "radicales independentistas de esquerra".

Anònim ha dit...

lluis porque no dejas esquerra ya que los de esquerra no quieren la independencia ya que solo quieren chupar del bote o bien te pasas a los de esquerra qu si quen quieren la independencia o me daras a enteneder que tu tambien necesitas de la politica para vivir ya que muchos politicosn sois incapaces de trabajar en cualquier trabajo y solo quereis vivir delcuento y haceis ver que quereis trabajar para la comunidad cuando no os importa nada el pueblo de viladacavalls y lo unico que quereis es chupar del bote

Anònim ha dit...

no entiendo como puedes ser tan ipocrita ya que pones coletillas en los blocs de los demas, bloc de francisco garcia cano el transfuga y bloc del sebastia hosm bloc abandonado, y no poenes nada en el bloc de san felix y que todabia esta con el recuerdo del tito y no lo cuentas como abandonado ya que debe ser el que te manda junto con la gloria todo lo que debes hacer y por eso no lo consideras abandonado

Anònim ha dit...

cuando tu te salgas de erc para ir con carretero el cual si quiere la independencia seras un transfuga de erc o bien tendremos que decir que quieres mucho a Catalunya y por eso has cambiado de partido, o bien te quedaras en erc ya que hay mas posibilidades de vivir del cuento

maripau ha dit...

Hace unos años vi en un coloquio en TV a Cristina Almeida y me sorprendio su razonamiento ante aquellos que defendian que los jovenes catalanes solo conocian 2 lenguas, catalán e inglés.
Dijo que la inmersión lingüistica habia servido para que no existiesen catalanes de 1ª y de 2ª por razón de lengua, ya que los niños hablaban perfectamente las dos lenguas, no como los que nacimos en los 60, que si nuestros padres eran castellano-parlantes solo conociamos una.
Desde ese día he admirado a Cristina Almeida.

maripau ha dit...

Por ciero, mi hijo mayor comenzó a hablar cuando viviamos en Madrid, pese a ser hijo, nieto, bisnieto...descendiente de Vilanova de Prades, mamá era castellano-parlante, al ser hija de andalúz y castellana. A los dos meses de volver a BCN, con 3 años, hablaba las dos lenguas con la misma fluidez, gracias a la inmersión lingüistica.
Creo que hay debates que nos preocupan más a los 7.000.000 de catalanes.

Anònim ha dit...

Donde está el cambio político, el giro social del nuevo gobierno???

Donde están los cambios hacia la oposición, entrada al ayuntamiento, comisiones informativas...???

Al pactar con el Gran Diactador Sebastian Homs te desenmascaraste Quico, ahora todos sabemos quien eres, como eres y que pretendias estos años al frente del PSC/PSOE de Viladecavalls....

Gracias por haber dado alas al Sebastian, tus ex compañeros de izquierdas te lo agradecemos de corazón.... en mayo del 2011 tendrás el pago de semejante pacto.

Lluís Soler Turu ha dit...

a l'anònim de les 22:30, 22:36 i 22:38.

Aquest bloc, com tants d'altres, té l'opció que els lectors/es puguin deixar-hi comentaris. Aquests comentaris no es publiquen automàticament sinó que els reviso tots i a continuació, si s'escau, els penjo. D'aquesta tasca se'n diu moderar. La immensa majoria de comentaris són sensats i publicables, i la immensa majoria de lectors/es són educats i plantegen qüestions o punts de vista personals per encetar un interessant debat. Però tinc també una bossa de gent anònima reincident, persones que cada dia del món reincideixen, que llegeixen les meves anotacions per poder-me insultar a continuació. Gent que, quan veuen que publico els altres comentaris i el seu no, aleshores s’indignen i em diuen censurador, totalitari, hipòcrita i d’altres coses que en fi, millor que ho deixem aquí. I tornen i retornen, i per moltes barbaritats que em diguin, resto impassible davant la seva ira contra la meva persona i el grup polític que represento: Esquerra Republicana de Catalunya.

Avui publico una mostra d'aquests comentaris anònims (22:30, 22:36 i 22:38). No sé a vosaltres, però a mi em gela una mica el cor veure com odiar-me sembla que sigui l'únic que a alguns els queda per sentir-se alguna cosa a la vida.

maripau ha dit...

Me he estado mirando la definición de transfuga (podeis consultar el pacto antitransfuguismo del 2006). Es la persona que presentándose por unas siglas, tras abandonarlas o ser expulsado no entrega el acta de regidor (o diputado o lo que sea según la cámara).
Las vejaciones sobre Lluis me parecen de un ridículo espantoso y supongo provienen de cierto sector, para vosotros simplemente recordaos los 3 últimos alcaldes que ha tenido Viladecavalls, contando el actual.
Josep Cortés fué expulsado de C.I.U. sobre 1e 90, presentandose , en el 91 como independiente (V.N.P.)
Fèlix Farré alcalde socialista del 91 al 95 y de C.I.U. del 95 al 2006.
Sebastià Homs tras su polémica salida de E.R.C. a finales de los ochenta, se ha presentado desde el 91 por C.I.U.
Ninguno de los tres se puede denominar transfuga por su cambio de ideología.
Lluis, en castellano tenemos una frase que creo v bien para tan alto nivel de anónimos:
"No ofende el que quiere sino el que puede"

Anònim ha dit...

Lluís, volia dir-te que tú has d'estar molt tranquil. Els que fan comentaris per insultar-te i calumniar-te ho fan perquè són gent que els agrada fer mal i creuen que amb aquestes paraules ho aconsegueixen. Deixa'ls, tenen la batalla perduda.
Tú no has fet mal a ningú, estàs dient a cadascú pel seu nom, els que són trànsfugues ho són per molt que ell ho negui (la Real Academia de la Llengua així ho descriu), els que vulneren drets constitucionals ho són perquè ho diuen les sentències dels judicis que han perdut, i tú l'únic que fas és dir-lis el nom que tenen, els antidemocràtics ho són pels seus actes, i així un munt de coses.
Segueix com fins ara perquè tindràs el recolzament de molts viladecavallencs, ja que ets l'únic que està dient les coses pel seu nom i per a les eleccions de 2011, les opcions de vot a Viladecavalls s'estan concretant bàsicament en 2 partits, i, un és el teu... Visca Catalunya!!

Anònim ha dit...

Cóm pot ser que a aquestes alçades de l'any el nostre Ajuntament estigui ja manifestant que no hi ha diners, i la ridícula justificació que fan és que és per motius de la crisi. A veure, això no és una empresa privada i a més a més, la recaptació d'impostos aquest any és encara més gran atesos els increments tan bèsties que hem tingut. Cóm volen que ens creiem això?? Algú em pot explicar perquè diuen aquesta falsa excusa? Jo no ho entenc...

Anònim ha dit...

Dirigit a l'anònim del 15/05 de les 22:30, 22;36, 22:38

Para que lo entiendas mejor te lo digo en castellano (tengo la suerte de conocer las dos lenguas), la persona que no tiene argumentos para defender sus ideas

Grita
Levanta la mano
Insulta
Agrede
Miente
...

aplicate el cuento.


Por cierto, la persona que con un cargo público no abandona este al separarse del partido que lo presentó como candidato es definido por la Real Academia de la Lengua española como TRÁNSFUGA. Te das cuen...joor, la diferencia no es pasar de un partido a otro, es el escaño de diputado o en este caso el acta de regidor que lo convierte en tránfuga.

Lluís, pensar que gent propera a l'equip actual de govern tenen amics anònims com aquest diu molt d'ells, que patètic, que penós.

Anònim ha dit...

Algú em pot explicar perqué aquest any l'ajuntament només organitza activitats d'estiu fins a les tres de la tarde...???

Només hi poden anar els fills de treballadors de l'ajuntament i de funcionaris???

on es pot anar a denunciar-ho???

que hi diuen els partits polítics???

Anònim ha dit...

A l'anònim del 19 de maig 13:08, a veure, et diria que ho denunciessis al Síndic però si llegeixes l'informe de 2008, veuràs que l'Ajuntament de Viladecavalls és un exemple del que no s'ha de fer i un exemple d'un Ajuntament que no col.labora gens, per tant, tú mateix.
També dir-te que segurament l'excusa que posaran és que degut a la crisi no tenen diners per poder ampliar les activitats d'estiu, ja que és l'excusa que posen per tot. També estan dient que aquest any per Festa Major no hi hauran tantes activitats perquè l'Ajuntament no té diners (degut a la crisi)... Tot això no és degut a una mala gestió dels diners públics per part de l'Ajuntament de Viladecavalls, nooooooo!, és degut a aquesta maldita crisi, ja, ja, ja...

maripau ha dit...

Creo recordar que cuando se aprobaron los presupuestos del 2008, desde la oposición ya se dijo que eran el cuento de la lechera. Por un lado había descendido la construcción pero ellos incrementaban los ingresos por licencias de obras, igualmente contaban con los ingresos que les proporcionaria la venta de parcelas..., el problema era que faltaba venderlas. También se les preguntó como pensaban pagar las inversiones...¿a que os imaginais la respuesta y actitud?
A día de hoy, han llevado el endeudamiento municipal al 109?%, no les fía ni correos, no pueden ni pagar las horas extras de los trabajadores (de la brigada eh! mientras ellos y sus cargos de confianza han tenido subidas vergonzosas). Yo propondría como medida anticrisis la devolución de todo lo cobrado por encima de lo que se aprobó en Julio de 2.007 que era el IPC, no el 21,4%, tan solo con eso podrian pagar a los trabajadores.
Ahora veremos como pagan las sanciones administrativas y judiciales que tienen pendientes...
Sus "ajustadas

Anònim ha dit...

Yo al comentario que habla de los casales de verano le diría que hablara con el Quico ya que él lleva la Regidoria de Solidaridad, a lo mejor se solidariza contigo y pone solución a este tema... El problema será si llega a manos de la Regina que es la responsable de esto... entonces ya no habrá solución porque esta mujer lo único que sabe hacer es complicar la vida de los demás y producir problemas a los residentes en Viladecavalls...Si tuviera algún interés personal la Regina se preocuparía pero, si no hay interés, no hay soluciones...así es la vida de diertos miembros del equipo de gobierno...