Acabo de llegir aquesta crònica a la web municipal sobre l'arribada de la Flama del Canigó a Viladecavalls, i crec que s'ha comès una injustícia amb la pastisseria Trebol de Viladecavalls, que va regalar les 14 coques que es van oferir als participants de la cursa de relleus.
La regidoria d'Esports, enguany, no tenia pressupost per comprar les coques. Quan diem que l'Ajuntament de Viladecavalls ha assolit l'endeutament màxim, no fem broma.
El patrocini, per tant, també ha anat a càrrec de la Pastisseria Trebol. Crec que no dir-ho, era una cometre una injustícia contra aquesta societat cooperativa local. Seria bo que el Regidor de Comunicació (Sr. Homs) esmenés aquesta omissió.
Aprofitant l'avinantesa, vull agrair l'esforç de totes les persones i entitats que voluntàriament treballen perquè aquesta tradició no es perdi.
13 comentaris:
Hola Lluis. Crec que seria bo també que la regidoria de comunicació es digués d´informació. Comunicació és quan ambdós, emisor i receptor s´intercambien els papers. En aquest cas, la regidoria actua sempre com a emisor i el receptor mai pot actuar com a emisor. Això també passa per exemple en les entrevistes del Canal Català. Els ciutadans no podem mai dir res i el periodista pregunta només el que està pactat. Per exemple, l´alcalde 1 any enrera s´omplia la boca de que estava asfaltant tots els carrers. Ara no parla ni se li pregunta per què el Camí de Can Sanahuja s´ha quedat a mig asfaltar, amb les clavagueres aixecades des del mes de Novembre. L´altra dijous en la seva entrevista l´alcalde parlant del mes del medi ambient es va mostrar molt preocupat en poder deixar un món millor a fills i néts. La periodista òbviament, no li va preguntar ni ningú dels telespectadors vam poder preguntar-li per quin model de cotxe tenia i quin ús en feia. Hagués quedat retratat.
Més que d'informació, potser s'hauria de dir "de propaganda". No podem oblidar que el contracte de publicitat signat entre l'Ajuntament de Viladecavalls i Canal català ens costa 12.000€ anuals...
Salut i blocs!
Lluis:
El Diario de Terrassa del pasado sábado hablaba de 3.000 euros de gastos en restaurantes de la tarjeta del gerente de multtigestio, gasto justificado con las invitaciones a los constructores en el momento de finalizar las obras, que obras se han finalizado para tanto dispendio?. Multigestio no tiene fondos propios, esttos le llegan bien via hipoteca o ayuntamiento, como es posible que pueda pagar 3.000 E en comidas y el ayuntamiento no pueda pagar 14 cocas?
No lo entiendo
Cóm pot ser que tot el que fa el nostre Ajuntament en aquests moments com a "dinar popular" s'hagi de pagar un mínim de 10 euros? No ho entenc, un Ajuntament és la única "empresa" a on entren diners continuament: que si IBI, escombraries, guals, etc... tot això és per poder fer coses pel poble, que per això ens passem l'any pagant coses... i ara resulta, que no hi ha diners per fer res de res... què estan fent malament?? No ho sé, però a mi no em quadra res. No accepto que diguin que tothom s'està veient perjudicat per la crisi inclús l'Ajuntament. Jo no he deixat de pagar cap impost, al contrari, aquest any, degut a la crisi m'han augmentat els meus impostos moltíssim...què està passant?? Algú m'ho pot explicar??
Ultimament veig els carrers molt més bruts, una setmana després de Sant Joan encara veig carrers amb papers de petards, passejan pels carrers de vila veig molts més papers i brutícia???
Lluís, em podries dir si el servei de recollida de brossa ha estat disminuit en quan a frequència o és només una mala percepció meva?
Si ha estat disminuit (espero que no) com va justificar l'equip de govern l'augment de més de un 16% en les taxes de recollida de brossa?
Gràcies.
És veritat que els carrers estan més bruts i els jardins cada vegada més descuidats, excepte el centre i l´entors de la Plaça de Can Tura. Quan t´allunyes d´aquí fa pena mirar.
Aquest any el meu rebut d´IBI ha augmentat un 12% i les escombraries un 19%!!! Vergonyós!
Per l'anònim dels impostos:
Malauradament, les administracions no financen els seus serveis o inversions amb els impostos que paguen els ciutadans.
Subvencions d'administracions superiors, llicències d'obres, etc. paguen la majoria de la despesa.
La Generalitat per exemple necessita urgentment aprovar un nou finançament doncs te un dèficit històric.
I malauradament els ajuntaments pateixen el mateix mal.
als anònims que fan referència als ingressos de l'ajuntament,
Fa uns mesos ja vaig parlar sobre l'endeutament i el finançament local en aquesta anotació. Ni tot és blanc, ni tot és negre. El finançament local depèn de quatre grans grups:
* Els tributs que actuen bàsicament sobre individus i llars (famílies): IBI, vehicles, escombraries...
* Els tributs que actuen sobre agents o transaccions econòmiques: IAE, valor dels terrenys, construcció i obres.
* L’aportació de fons del govern espanyol, la Generalitat de Catalunya i d’altres ingressos patrimonials.
* Les transferències entre entitats del mateix grup local.
Puc arribar a entendre que la crisi es pugui notar en alguns serveis o activitats, tipus festes populars o publicitat institucional, però en cap cas hauria de repercutir en els serveis que els ciutadans paguem directament, com les escombraries o la neteja i manteniment dels carrers. Aquesta pregunta serà obligada al proper ple ordinari de juliol.
salut i blocs!
Jo no vull que em financiin les escombraries, si em pujen més del IPC soposo deu de ser per un millor servei, no pas pes eixugar la mala gestió.
Puja la taxa un 19% i es redueix el servei.
AIXO ES l´ESTIL HOMS.
Lluis, dejo aquí mi pregunta, ¿sabes como ha ido la adjudicación del bar de la Festa Major?.
Se rumorea que antes de comunicarlo a la gente del pueblo ya estaba adjudicado.
Como he dicho antes, "se rumorea", me comentaban ayer que estaba adjudicado hace dias pero por lo que se ve se ha adjudicado al medio dia de hoy a la única oferta presentada.
MariPau,
El passat 29 de juny vaig rebre l'acta de la junta de govern local del dia 25 de juny de 2009 on es van aprovar els següents acords:
1.- Aprovar l'expedient de contractació del servei de Bar de la Festa Major de Viladecavalls.
2.- Aprovar el plec de clàusules administratives particulars que regirà el contracte de serveis de referència, el qual s'adjudicarà pel procediment negociat.
3.- Deixar constància de que el no previst al Plec de Clàusules Particulars es regirà per la Llei 30/2007 de Contractes del Sector Públic.
4.- A l'expedient caldrà deixar constància de les invitacions cursades, de les ofertes rebudes i de les raons per la seva acceptació o refús.
Si algú creu que l'expedient s'ha tramitat de forma irregular, es pot posar en contacte amb mi per correu-e i en parlem.
Salut i blocs!
Publica un comentari a l'entrada