12 de novembre 2007

A mi tampoc em va agradar el dinar de Sant Martí

Després de tastar el dinar d'ahir, penso que no calien les paraules prèvies de la Regidora de Cultura anunciant que aquest any el dinar de Sant Martí havia estat preparat per una nova empresa de càtering. Si en aquell moment algú badava, segur que es va adonar que el servei de càtering havia canviat quan va tastar el menjar. Perquè el dinar d'ahir no valia res, comparat amb el d'anys anteriors. Ni la qualitat, ni la quantitat. A mi no em va agradar gens, i els que em coneixeu ja sabeu que no sóc cap llepafils.


Després del dinar d'ahir, em preocupa que aquesta sigui la mateixa empresa que dóna servei als menjadors escolars municipals. M'amoïna que la qualitat i la quantitat de menjar del servei de menjador escolar pugui ser similar a la del dinar d'ahir. Em preocupa que no es vagi convocar un concurs públic -tal com exigeix la llei- per assignar quina empresa de càtering oferiria el servei de menjador escolar a Viladecavalls que porta associat, pel què sembla, els serveis de càtering de totes les festes municipals.

1 comentari:

... ha dit...

Doncs jo si fos un habitant de Viladecavalls em queixaria, pero aniria amb compte a l'hora de dir les coses, que pel que sembla l'enaltiment i apologia de la violencia estan molt presents en les ments de gent de pell massa fina. I si algu se sent atacat, que s'ho faci mirar i s'apliqui lo de "piensa el ladron que todos son de su condicion"
Salut i bon menjar !!