26 de febrer 2009

Ple extraordinari avui a les 21h

Escric aquesta nota ràpida per recordar-vos que avui a les 21h hi ha ple extraordinari amb dos temes a l'ordre del dia: Refinançament d'una part del deute viu i l'aprovació definitiva del conveni entre Risbach i l'Ajuntament que ha de servir per poder reparar l'esvoranc del Carrer Major.


Aquesta nit descobrirem si es consuma la sociovergència a Viladecavalls... no hi falteu!


PS: Segons l'Il·lustríssim Alcalde, la Glòria Ullés té tan poder que fins i tot controla la federació del PSC Vallès Oest i ha provocat la desautorització del pacte sociovergent i que obrin expedients als regidors socialistes de Viladecavalls. És a dir, l'Il·lustríssim ens ve a dir que la federació comarcal del PSC està subordinada a la presidència comarcal d'Esquerra. Això ho publica avui el Diari El Punt. Diguem-ho clar i català: només algú que ha perdut el contacte amb la realitat política es pot creure una bestiesa de tal magnitud.

13 comentaris:

maripau ha dit...

Lluis:
Lamento no poder asistir hoy al pleno pero el lustrísimo ha ratificado las medidas cautelares de prohibirnos a Antonio y a mi el acceso al Ayuntamiento. Hemos de dar gracias porque ya se ha acabado la crispación, en mi caso tengo muy claro que quien la comenzó continúa exactamente igual o peor.
Está visto que decirle a Gloria Ulles al oido "tia me estoy haciendo pipi y tengo ganas de fumarme un cigarro" es propio de una persona conflictiva. Lo que no es recriminatorio es que cuando el que va al lavabo es mi marido lo persiga un cargo de confianza con malos modos y vaya diciendo por el pueblo "de este tio no me fio hay que vigilarlo". Hay quien cree ver la paja en el ojo ajeno y no se da cuenta de que tiene la viga encima.
¿Hay alguna sentencia contra el Ayuntamiento en la que se les declare incumplidores de principios constitucionales?
Un besote y buen pleno, nos vemos a la salida.

Anònim ha dit...

Maripau tu has cregut en algun moment que s'acabava la crispació?
Suposo que portareu el tema al jutjat, tens molts testimonis del que va passasr tant al ple com a l'ajuntament, et donare noms de gent que va presenciar l'espectacle, anims.

Eduard González ha dit...

Ostres segur que serà un ple divertit!! fer política a Viladecavalls és tot un món!! jeje

Ànims!

Anònim ha dit...

M'hagués agradat venir per veure la cara del Quico, Sebastià, Regina, Faure i Florido al veure entrar a la Glòria a l'ajuntament, una persona amb tant de poder, capaç de manar per sobre de la federació comarcal del PSC.
Adjunto comentaris del Socialista Francisco García extrets no del diari LA RAZÓN sino copiats del seu bloc personal.

El grup municipal del PSC presentarà al Ple de l’Ajuntament de Viladecavalls del 31 de juliol de 2008 una proposta de resolució a la qual es demana, “Que la despesa ocasionada pel acomiadament, judici i restitució del lloc de treball de la treballadora de l’Ajuntament, Cesca Berenguer, sigui assumida pel patrimoni personal o deduïda dels sous de l’alcalde Sebastià Homs, i la tinent d’alcalde Regina Parellada”.

ARA QUE MANA A VEURE SI HO FÀ.

El apartheid, que significa "separación" en afrikaans, fue un sistema social impuesto por los gobiernos de minoría blanca en Sudáfrica durante el siglo XX. Bajo este sistema los grupos étnicos estaban separados, y a la mayoría no blanca se le negaban numerosos derechos.
El propósito del apartheid era no sólo apartar a los habitantes que no eran blancos de los blancos, sino, además, a los distintos grupos de no blancos entre sí, es decir, hacer extensiva la segregación también a las otras etnias que poblaban la región.
El sistema que se impuso en Sudáfrica se distingue particularmente por la forma sistemática en que fue implementado por el Partido Nacional, que llegó al poder en 1948…
El sistema del apartheid, -una de las expresiones de la aplicación selectiva del fascismo- está siendo imitado y aplicado en Viladecavalls contra el PSC y el resto de partidos en la oposición, -en cuanto a su filosofía y en aquellas aplicaciones posibles- por el actual gobierno de CIU, especialmente por su alcalde Sebastián Homs, desde el inicio del mandato electoral en mayo del 2007.
El recorte de derechos, el escamoteo de las informaciones, el ocultamiento de la verdad, como en el caso del deslizamiento de tierras de la calle Mayor suele ser habitual, otra prueba del intento de borrar del imaginario colectivo la presencia de otras fuerzas políticas divergentes de CIU, pero legitimas y votadas por el pueblo, como el PSC, está en las entregas de abril y junio del boletín municipal que pagamos todos pero sirve solo a CIU.
El alcalde Sebastián Homs en 16 hojas del boletín, se nombra 3 veces en abril y 13 veces en junio; su socio del PVA y primer teniente de alcalde 1 en abril y 1 en junio; el PSC cero veces en abril y cero en junio.
El alcalde Sebastián Homs en 16 hojas del boletín, tiene 5 fotos en abril y 6 fotos en junio; su socio del PVA y primer teniente de alcalde 1 en abril y 1 en junio; el PSC cero veces en abril y cero en junio; las diferencias aumentan en cada número.
De bien seguro no es lo que quiere el pueblo, pero es lo que hay, cada cual saque sus cuentas.

HO CAMBIAREU TOT AIXÓ?

Anònim ha dit...

Efectivament el que demanava el poble i el que necesitava Viladecavalls era el pacte CiU-PSC/PSOE o molt properament pacte quicovergència, garcivergència...ves a saver.

Qui va instigar fer el cop d'estat, convocar a tots els partits de la oposició junt amb la PVA per prendre l'alcaldia al Sebastià va ser el senyor Garcia Cano junt a un tal Rubio.
Tremola Sebastià, si no has pogut superar l'atac de gelosia al sentirte com un marit enganyat ara t'has posat a casa qui va presentar l'amant a la teva dona.

Anònim ha dit...

A la vista del que està passant, jo que tu, Lluis, ja m'aniria preparant perquè d'aquí un parell d'any seràs l'alcalde.
No sé si faràs un bon negoci, més aviat no, però el cert és que fa falta una renovació.
Tomeu

Anònim ha dit...

Per l´anònim de les 19:00.

Crec que l´exemple de "marit enganyat" no és el més encertat per parlar del Sebastià. Més aviat, tot el contrari.

Com em deià una vil.latana: si és capaç de traïr a la seva dona i a la família, que farà amb el poble!!!

maripau ha dit...

Desde aquí quiero contestar al anónimo de hoy a las 7:23.
Creo que todo aquel que se mete en política está expuesto a la crítica, pero hay que distinguir entre la crítica a las funciones o trabajo que ejerce y la vida privada.
Igual que el día 27 de Mayo del 2007, tras el triunfo de CIU en las municipales, defendí los ataques que un miembro de CDC VOMITABA sobre la vida privada de dos amigos mios, desde aquí quiero defender a Sebastia Homs i Padrisa (no al alcalde de Viladecavalls), cada cual es libre de hacer lo que quiera con su vida privada, precisamente porque es SU VIDA PRIVADA, cada cual es muy libre de hacer con ella lo que quiera y nadie debe inmiscuirse en la de los demás.
La opinión que tengo sobre la manera de hacer del alcalde la conoceis todos, muchos conoceís de su espíritu vengativo, yo lo he sufrido y lo continuo sufriendo en mis propias carnes. Que nadie piense que al dar mi opinión (solo mi opinión) de lo que creo puede o no ser criticado, he hecho como el Quico, yo seguiré criticando y denunciando al Sebastia Alcalde por todas las cacicadas que hizo, hace y continuará haciendo, es su parte pública y si alguna vez cambia de manera de hacer, lo cual considero bastante dificil, seré la primera en reconocerlo publicamente.

maripau ha dit...

Hace un momento defendí la parte personal de Sebastia, ahora vamos a por la parte pública.
Ayer recogimos una Sentencia del Juzgado de Instrucción nº 1 de Terrassa en la cual la Juez absuelve a mi marido de las denuncias de coacciones y amenazas que M. Benito (Secretario municipal) interpuso contra él. Es una buena noticia pero es lo de menos. Tuvimos que ir el día 4 de Febrero (de 11 a 14h), se aplazó al día 16 (de 12,15 a 16h). Nuestro abogado estaba indignado y nos decía que la gente se tenía que enterar de lo que estaba sucediendo. Entre el PUBLICO ASISTENTE, digo bien, público, estaban el alcalde y los dos cargos de confianza(las dos FF)y el primer día el sargento y otro policía, perdieron 27 horas de trabajo pasillo arriba, pasillo abajo. TAN SOLO RECORDAR QUE LAS HORAS DE TODOS ELLOS LAS PAGAMOS LOS VECINOS DE VILADECAVALLS PARA QUE TRABAJEN, no para que vayan perdiendo el tiempo por ahí.

Antoni Peiruza Rocamora ha dit...

En el pasado pleno del día 26 de Febrero, la policía nos impidió la entrada a la sala de plenos, cuando se teminó le pregunte en voz alta y delante de testigos al regidor Francisco Garcia Cano:

¿esta es la manera de quitar las crispaciones?.

Me contesto que no se habia dado cuenta que no nos dejaron entrar, bueno lo dudo, ya que desde el primer momento lo hice publico diciendoselo a todos los presentes.
Nosotros estarémos en cada pleno a la entrada, Sr Quico ya lo sabe, el próximo día ya no me podrá contestar eso.

Anònim ha dit...

Sóc l'anònim del 27/02 de les 17.00, potser no vaig saver expresar-me correctament però en cap cas vaig posar-me en la vida privada del molt il.lustríssim Sebastià, vaig fer una metàfora, i com podeu llegir en aquell anònim dic..."...COM un marit enganyat...", i aquesta és la manera de fer declaracions del molt il.lustríssim, he volgut copiar la SEVA manera de parlar i de fer declaracions als mitjans de comunicació i en entorns privats, sino, un exemple les declaracions al diari Terrassa del 28/02 pàgina 34
LAS FRASES
"COMO en la vida de PAREJA, después de las grandes disputas, como teníamos antes con el PSC, llegan las reconciliaciones que derivan en grandes acuerdos"
SEBASTIÀ HOMS
Alcalde de Viladecavalls

Anònim ha dit...

El problema del Sebastià està en la gent amb la que s'ha rodejat: assessors varis, que fan el que ells volen i el Sebastià governa en funció dels seus consells. El que no sap és que busquen interessos personals, em sap greu, l'Il.lustríssim és el cap de turc...

Lluís Soler Turu ha dit...

@Tomeu,

Al ritme que ocorren els esdeveniments polítics a Viladecavalls, ves a saber què pot passar d'aquí un parell d'anys.


Tal com estan les coses, és indispensable la realització d'una auditoria externa amb la supervisió de tots els partits polítics amb representació a l'Ajuntament. Lamentablement, els fets ens han demostrat que ni CiU, ni PVA, ni PSOE la sol·licitaran.


Així doncs, estem d'acord: fa falta renovació. Però no serà fàcil. Hi ha molts interessos en què les coses no canviïn a l'Ajuntament. Tanmateix, el canvi és possible a Viladecavalls: assolir-lo només depèn de cadascú nosaltres. Tota l'ajuda serà benvinguda!

salut i blocs!