26 de juliol 2010

Quatre anys fent bloc

Aquest dissabte, a part de celebrar-se la 25ena Festa Major de la Planassa (que, per cert, va anar molt bé) també va fer quatre anys que vaig començar aquest bloc. Des d'aquell moment i fins a aquest quart aniversari han passat moltes coses al poble i al país. També m'han passat moltes coses a nivell professional i personal que -directa o indirectament- s'han vist reflectides en aquest espai, ja fos en apunts concrets o en manca de temps per poder escriure articles al bloc.


En qualsevol cas, aquest bloc ha estat l'eina que m'ha permès relatar en primera persona la política municipal de Viladecavalls, com la veig i què en penso. He volgut que aquest bloc sigui una eina de comunicació directa amb la qual hem pogut encetar centenars de diàlegs a través dels vostres comentaris. Quatre anys en els quals també han aparegut noves eines 2.0 -twitter i facebook- que s'han convertit en complements del bloc i m'han permès comentar de forma més immediata l'actualitat, d'encetar i mantenir converses a través dels murs del facebook, mentre que he anat consolidant aquest bloc com el meu espai personal per penjar-hi articles de reflexió, per compartir pensaments o plasmar-hi projectes en negre sobre blanc.


Aquest any també he aprofitat per treure les teranyines a la vella plantilla de blogger (que no renovava des de l'inici del bloc) i he estrenat nou format del bloc, més personalitzat, amb la barra lateral més endreçada, pestanyes de contingut... Aquesta renovació de format també em va permetre solucionar alguns problemes tècnics i limitacions que presentava el format antic (com ara suprimir la indesitjable publicitat que em generava el comptador de visites). Després d'uns mesos de prova del nou format, estic molt satisfet d'haver-li rentat la cara al bloc.


Acabo aquesta nota recordant-vos que dijous 29 de juliol hi ha convocat el ple ordinari de juliol -com sempre, a les 21h a la sala de plens-. Des d'Esquerra-Viladecavalls hi defensarem una moció perquè l'Ajuntament de Viladecavalls insti al Parlament de Catalunya a iniciar un procés democràtic per la independència de Catalunya, tal com va fer fa unes setmanes el nostre grup parlamentari. Si demà tinc una estoneta, miraré de fer alguns comentaris previs sobre el ple de dijous.


Ens seguim llegint. Salut i blocs!!!

1 comentari:

Katia ha dit...

Felicitats per aquests 4 anys!
Un bloc molt ben portat :)