31 de maig 2012

Sobre l'anomenada "fuga de cervells": entrevista al TN de TV3


Ja fa uns dies que vaig arribar a Dresden. Ja estic instal·lat al meu piset de lloguer i sembla que finalment m'han solucionat els problemes de connexió a internet. Ahir ja vaig assistir a la primera reunió amb el meu nou grup de recerca, i demà ja començo a treballar oficialment al centre de recerca.

A finals de la setmana passada, la casualitat va fer coincidir la meva última setmana al Departament de Química de la UAB i el meu viatge cap a Alemanya amb la preparació d'un reportatge de l'equip periodístic del TN de TV3 sobre l'anomenada "fuga de cervells". Atès que per pura casualitat es van assabentar que marxava, dijous passat em van fer una entrevista per donar el meu punt de vista sobre el tema i dissabte a les 6:30 del matí em van venir a filmar a l'aeroport com embarcava maletes destinació a Dresden. Aquí us deixo l'enllaç a la notícia i al vídeo que van emetre al TN migdia de diumenge passat. Espero que sigui del vostre interès.

I mentre escric aquestes línies, deu estar apunt de començar el ple ordinari de l'Ajuntament de Viladecavalls. Ja m'explicareu com ha anat ;) Salut, blocs i a reveure!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Lluís,
ja estava preocupat per saber si havies arribat correctament. Espero que tot vagi bé i que no t'enyoris massa. Aquí ja et trobem a faltar.

I el reportatge molt maco, molt bones paraules i molt ben dites.
Molts records.

El responsable de les casualitats...

Lluís Soler Turu ha dit...

hahaha!
Aquesta setmana he anat una mica de bòlit, he anat descobrint la ciutat, com arribar a la feina, on hi ha els supermercats, com van els tranvies, hagut de comprar força coses que em faltaven a casa, etc. Encara em queden alguns tràmits i burocràcia per fer, però suposo que en 15 dies tindré enllestit les qüestions més urgents.
Ja en parlarem Cassoulet;) Dóna records a la gent de la UAB i de la UPC!!

... ha dit...

Boníssim el vídeo Lluís.
En primer lloc et vull felicitar per tenir la valentia de sortir al TN empenyent l'alumini dins el baló amb els dits ! Homeeee, posa-li una mica de finura i teatrillo i fes servir una vareta o algo tiooooo jajajajaja.

En segon lloc desitjo que et vagi molt bé per Dresden.

I en tercer lloc dir-te que la manca de recursos a la península té la cosa positiva que no només els cervells marxen, sinó que els descerebrats com jo també ! jajajajaja.

Salut !!!

Albert, el Berkeliano.

Lluís Soler Turu ha dit...

La veritat és que jo ho vaig començar a fer amb una vareta, però el càmera que em gravava deia que amb la vareta i les dues mans tapava massa l'escena, i em va insistir que ho fes amb el dit perquè l'espectador ho veiés millor a la tele des de casa, hahaha... en fi, per nosaltres no queda tant maco, però es veu que així és més televisiu...
Cuida't molt!!