16 de setembre 2008

Readmesos els dos treballadors acomiadats de l'Escola Taller?

Començo aquesta breu nota fent una mica de memòria. A principis d'aquest any vaig comentar aquí que el mal govern CiU-PVA havia pres la decisió unilateral de tancar l'Escola Taller, amb el fals pretext que costava molts diners a l'Ajuntament. Mentida. Es tracta d'un argument completament fals, ja que la nostra Escola Taller rebia anualment el finançament de la Generalitat via subvenció. Després de suprimir l'Escola Taller i recolocar bona part del personal docent dins la brigada, rebaixant-los la categoria, el mal govern CiU-PVA va procedir a acomiadar de forma improcedent a dos treballadors de l'Escola Taller: Ignacio Torollo i Jesus Vela; també us ho vaig comentar aquí.


Ahir una algú va deixar aquest comentari anònim al bloc. La mateixa informació m'ha arribat per altres vies, però encara no disposo de la sentència judicial que certifiqui que això és cert. Si algú disposa de més informació o vol expressar la seva opinió al respecte, els comentaris resten oberts per tothom. Quan disposi de la documentació corresponent en tornarem a parlar.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots,
Jo no tinc ni idea de política ni d'ajuntaments però l'alcalde ha anat dient que ell podia escollir els seus treballadors. Jo m'ho havia cregut però em sembla pel que estic veient que això no és així.Si no els judicis els guanyaria.La meva pregunta és si pot ser ell no ho sabia (que llavors "ya le vale") o el que ha dit és mentida.

Anònim ha dit...

L'Il.lustríssim pot escollir a determinades persones que són càrrecs de confiança, aquests són persones que es nomenen a dit i per tant, sense cap estabilitat a l'empresa, però mai, mai de la vida, a un treballador municipal se'l pot acomiadar d'avui per demà perquè el Sr. Alcalde vulgui. Per sort, de tota la vida (no és una cosa nova) el personal de qualsevol administració pública té més garanties d'estabilitat que qualsevol treballador d'una empresa privada, i no es pot acomiadar tan fàcilment i, si ho fas, com és el cas de l'Ajuntament de Viladecavalls, tornen a treballar tard o d'hora perquè els jutges acaben sentenciant l'acomiadament com a nul o improcedent.
Cal recordar que el Sr. Homs, a part de polític, és funcionari o sigui que, dels seus drets laborals deu conèixer alguna cosa....
El que passa és que es pensava que podia fer el que ell volgués amb "el seu Ajuntament" perquè ell mana... Doncs no!! HI han coses que per molt que manis no pots fer, que has de complir amb la Llei i les normes...

Lluís Soler Turu ha dit...

Hola a tots i totes,

Només apuntar que la qüestió plantejada per l'anònim #1 ha quedat correctament explicada per l'anònim #2. Totalment d'acord amb la seva exposició.

Salut i blocs!

Anònim ha dit...

Per Sant miquel diuen que uns dels profesors ha hagut d'agafar la baixa perque el volien ficar a fer de jardiner.se pot fer?
Voste sap si aixo es veritat?
Espero que arribi. Salutacions