Carta-Foto denúncia publicada a l'edició de "El Periódico" d'avui 10 de juny de 2009, a la pàgina 11.
El deure d'un grup polític a l'oposició és denunciar les irregularitats i les males pràctiques de l'equip de govern, i exigir responsabilitats. La inseguretat laboral té responsables polítics amb noms i cognoms. La inseguretat dels veins que resideixen al costat del bloc de pisos en construcció té responsables polítics amb noms i cognoms. El nostre deure, repeteixo, és exigir-los responsabilitats.
41 comentaris:
I el responsable polític de l'empresa pública promotora és...?
Com a bon coneixedor de com funciona la seguretat laboral, atès que hi estic força familiaritzat degut a la meva professió, la publicació d'una fotografia d'aquestes característiques en un mitja públic faria volar el cap al director general de qualsevol filial d'una societat empresarial qualsevol.
És possible que encara el responsable últim d'una empresa pública encara gaudeixi a hores d'ara del seu sou?
Ah! que a aquest l'escullen els ciutadans?
Llàstima perquè si fos escollit per un consell d'administració t'asseguro que hi seria camí de l'INEM.
Ara començo a entendre alguna cosa d'això que hom anomena desafecció política.
EXTRAIDO DEL REAL DECRETO 836/2003, DE 27 DE JUNIO (BOE 17.07.2003), POR EL QUE SE APRUEBA UNA NUEVA INSTRUCCIÓN TÉCNICA COMPLE-
MENTARIA MIE-AEM-2 DEL REGLAMENTO DE APARATOS DE ELEVACIÓN Y MANUTENCIÓN, REFERENTE A GRÚAS TORRE PARA OBRAS U OTRAS APLICACIONES.
"- PROHIBICIONES:
* Transportar cargas por encima del personal.
*La zona de trabajo de la grúa, por donde han de pasar las cargas, estará señalizada, impidiendo el paso por ella a toda persona que no sea de la obra y no lleve casco de seguridad."
El lunes me llamaron los propietarios de la vivienda, pude comprobar la falta de protección del personal de la obra así como la absoluta FALTA DE SEÑALIZACION Y PROTECCION de la zona por la que pasaban las cargas. En casa de estos vecinos no había NADA NI NADIE protegiendo la integridad de esta familia y su vivienda.
Mari Pau creo que mejor que calles y a que las viviendas que has hecho en el cami dels ocells y que fueron construidas por personal que tenias contratado los cuales eran estranjeros, creo que no saben lo que es un casco o bien si lo tenian lo tenian guardado en algun sitio ya que nunca se lo pusieron y no hablemos de vallas de seguridad o de otras muchas cosas que hay que tener en las obras ya que tu sabes que no se ponia nada osea que vale mas que te preocupes de tus obras que aun tienes empezadas y no acabadas y dejes de una vez de dedicar tu tiempo a machacar al Ayuntamiento, ya que el Ayuntamiento somos todos y al final no te tendra odio solo los politicos, como tu dices sino que te tendra odio todo el pueblo.
Al anónimo de las 15,01, mis obras pasaron la inspección de trabajo sin problema alguno, mis trabajadores y mis obras cumplian con la Ley, si no inspección de trabajo nos hubiese sancionado y no lo hizo, vinieron dos veces y en ninguna encontro irregularidades, bueno si, una, no entendian porqué el Ayuntamiento nos había parado las obras a petición de fecsa-endesa. No te preocupes ya te llegará la resolución del juez querido. Las obras las paró el Ayuntamiento y estamos a la espera de que quien debe retirar un poste de madera lo retire, por cierto no somos nosotros.
Por cierto las viviendas han sido construidas por personal de una empresa de Barcelona, contratada por Finques Viladecavalls, habla de lo que sepas e informate un poquitín antes de atacar que se te ve el plumero.
Por cierto nosotros recomendamos a Fina y Xavi la denuncia a Inspección de trabajo dada la actitud brabucona de quien debía haber cuidado por la seguridad de las personas.
La verdad es que si los hechos publicados en el periódico son verdad, MULIGASTON tendría responsabilidad y mucha, es una autentica vergüenza que los trabajadores tengamos que trabajar en estas condiciones y que los vecinos tengamos que aguantar la inseguridad de quienes dirigen MULTIGASTON,
EL Alcalde tendría que tomar medidas, todo ello dicho sin acritú
Segons diu avui al diari l’alcalde el problema d’aquests veins es que no volen pisos al costat seu i que tota l’obra s’esta fent amb garanties, potser no l’ha vist de prop? A parlat amb els veins? Ha llegit la documentacio que Treball va enviar a l’empresa publica?
Los pisos están cais terminados y la foto es de cuando sólo había estructura, esto es, hace como mínimo 1 año. ¿Cómo es que sale ahora?
La política es vergonzosa, incluso en un pueblo como Viladecavalls
Tot això que està passant es vergonyós. No pot ser que un poble a on fins abans d'aquesta legislatura no havien existit problemes de tal embergadura i ara sortim al diari cada dia per pressumptes irregularitats de tot l'equip de govern: Sra. Regina Parellada, Sebastià Homs, Antoni Raso, Santi Griera, Esperança Peralta, A. Valero, Paco Vega i Cia, que esteu fent malament?? Possiblement quan volgueu canviar d'estratègia política ja us sigui massa tard, si és veritat tot això que surt a la premsa, penseu quines solucions podeu aplicar perquè sino, us està entrant massa aigua al vaixell... i potser se us enfonsa...Ah! Quico, ja sabies amb quins companys t'aliaves??
Al anínimo del dia 13 a las 20,41. La fotografía es del lunes de la semana pasada, del lateral que linda con la casa de Fina y Xavi, precisamente están colocando las pletinas en las que se ha sujetado la extructura que se montó entre el martes y el miercoles.
A l'anònim del dia 13 a les 20:41,
Tinc entès que la foto es va fer la setmana passada. El control i la fiscalització a l'equip de govern és un deure democràtic dels grups municipals a l'oposició, no pas una acció vergonyosa.
En un sistema democràtic, el dret a exercir funció política és legítim tan per l'equip de govern com pels grups municipals a l'oposició. El nostre deure és denunciar les irregularitats, i més quan aquestes poden suposar un perill per les persones.
Mari Paz: tus obras fueron inspeccionadas sin problema alguno. Las obras De Viladecavalls Multigestió también han sido inspeccionadas sin ningún problema hasta la fecha.
Por lo tanto, se pueden tener inspecciones y pasarlas sin problema alguno y no cumplir con la ley, como muy bein sabes.
Será multigestion quien no ha cumplido con la ley como muy bien sé. Una inspección de trabajo no se pasa así como así, si un trabajador no lleva casco te sancionan, si los andamios no están bien montados te sancionan, si hay riesgo para las personas te sancionan... a mi no me sancionaron nunca, a Multigestió si le ha ido inspección de trabajo la sancionarán. Otra cosa son las inspecciones quq ha podido pasar el día que saben que va de visita el arquitecto...ahí estan avisados, inspección de trabajo no avisa y los pilla.
Por cierto hoy me han dicho que ha pasado una inspección la grua y la obra de la Avda. Barcelona.
Por lo que han comentado a los vecinos les han abierto un expediente...
Lluís, vosaltres us heu fixat cóm treballen uns magrebins que estan normalment per Can Turu? Si no els heu vist, fixeu-vos, perquè les mesures de seguretat manquen per la seva absència, i treballen pel nostre Ajuntament...
anònim 16 juny, 8:29,
Doncs ara mateix no sé on et refereixes. Quan dius Can Turu vols dir les rodalies de l'antiga Masia de Can Turu (bibioteca, escola de música...) o les Carenes de Can Turu?
Quins treballs realitzen aquestes persones?
És veritat el que el Paco Vega va dient a alguna gent que troba al Punt Blau de que han vingut policies secrets a l'Ajuntament i que estan interrogant a alguns regidors, a ell també, i que els treballadors de l'Ajuntament aviat no cobraran??
anònim 16 juny, 2009 12:12
A tots els pobles hi ha gent que li agrada escampar rumors de tota mena. És evident que el nostre tampoc se'n salva.
A mi no m'agrada parlar sense fonament, i m'abstindré de fer comentaris sobre rumors.
Sento no donar-te una resposta.
A l'anonim del 16 de juny a les 12,12.
El comentari corre per tot el poble, no se qui l'escampat, jo vaig sentir al Vega dir que ell no ha cobrat, no deia res mes. Vaig pensar que com estava expulsat no cobraba.
Hola Lluis, em fa molta gracia el que dius "A mi no m'agrada parlar sense fonament, i m'abstindré de fer comentaris sobre rumors.", t'hauries d'aplicar també al deixar passar alguns comentaris basats en rumors que s'han fet al teu blog i que vergonyosament han aparegut, sense que tu ho impedeixis, això vol dir que tu hi estaves d’acord.
Per mi, aquestes accions son les que faran que mai siguis alcalde en un futur, la gent s’enrecorda de tot això...
Molta sort!
Si, mejor que callen, la realidad no está lejos. "A todo cerdo le llega su San Martin". Si se me permite opino que algún pólitico debería recuperar su norte. Añadiré otra: "dime de que presumes y te diré de lo que careces", los lobos con piel de cordero al final encuentran la horma de su zapato, además de que se arruinan. Estos lobos, todavía querrán meterse a mangonear en política, con sus leyes y malas formas, efectivamente, el plumero se les vé de lejos.
anònim 17 juny 14:12,
En cap cas. Una cosa és permetre la publicació d'un comentari, i una altra de molt diferent és estar-hi d'acord. Evidentment, no estic pas d'acord amb tots els comentaris que hi ha publicats al bloc. Només faltaria.
Salutacions
El Lluis no serà mai alcalde no per parlar o no sense fonament com diu un anònim. No serà mai alcalde peqruè el Sebastià en un moviment molt intel.ligent pactant amb el Garcia ha dinamitat un possible bloc d´esquerres que era la seva real amenaça. ERC, amb el Lluis o amb qui sigui al capdavant, mai sumarà més que CiU.
Per cert lluis, també hauries de ser una mica més simpàtic amb la gent. El dia de les europees, a la porta d´un col.legi electoral, vas arribar i no vas ni saludar al grupet que erem allà fent-la petar!!! En RRPP el Sebastià també et dona mil voltes!
anònim 17 juny 23:05,
En la meva modesta opinió, la teva anàlisi omet alguns detalls importants que no hauries de passar per alt.
En RRPP no ho sé, però en violar drets fonamentals a aquest equip de govern no el guanya ningú... i d'aquestes coses la gent també se'n recorda.
Salutacions,
Ja veurem si l'enamorament Homs-Garcia arriva fins el nadal. No se si per "la pela" es pot patir tant.
Dais pena! se empieza a hablar de unas fotos de un vecino, el cual supongo esta afectado por una obra del ayto. y como siempre os vais por las ramas!
Penoso, a vosotros (todos los politicos) no os importa el pueblo, los vecinos, sino el poder, el dinero y otras tonterias...
anònim 18 juny 2009 22:29,
No tots els polítics són iguals. És veritat que hi ha gent que es posa a fer política per omplir-se les butxaques, però també hi ha gent honesta que fem política com un servei a la comunitat.
Ara bé, en una cosa tens raó. Sempre començo plantejant un tema i als fils de comentaris molt sovint s'acaba discutint de coses ben diferents. No crec que això sigui dolent, tot el contrari. Penso que plantejar noves idees als fils de comentaris és una de les oportunitats dels blocs.
Salutacions,
Només comentar que, la política deu ser una feina dura, problemes per aquí, problemes per allà, sempre tens coses a solucionar...Jo que sóc un gran desconeixedor de tot el que comporta ser polític, i més si estàs en l'equip de govern, faig aquesta deducció atès que ja fa uns dies que vec a la Regina Parellada que no fa gaire bona cara... Suposo que arriben temps de molta feina, amb les festes majors, fi de curs, i això, en comptes d'alegria per alguns, sembla ser com si fos un gran problema tot això...No la vec gaire contenta...Doncs.. jo crec que és temps d'alegria!!
No teniu cor.
Tothom sap al poble que la Regina te motius sobrats (motius familiars de salut)per tenir cara de preocupació.
I vosaltres anant fent la conyeta.
Ja està bé.
Al comentario de hoy a las 10,21 en partícular y a varios anónimos en general.
La última vez que vi a Regina fue a la salida del entierro del senyor Jutje y la ví bastante normal, al que si que vi ayer tarde fué al lustrísimo y si la cara es el reflejo del alma yo diría que está definitivamente K.O.
A los que dicen que hay quien está deseando "entrar a mangonear" tan solo decir QUE PIENSA EL LADRON QUE TODOS SON DE SU CONDICION.
A quien dice que yo machaco al Ayuntamiento y que el ayuntamiento somos todos, tan solo aclarar el concepto. A mi se me ha machacado injustamente por quien desde el ayuntamiento HA CREIDO que tenía poder suficiente para hacerlo, la ley me obliga a demandar al Ayuntamiento, pero tal y como marca la ley, ha de ser el propio Ayuntamiento (ahí tenemos 13 regidores)los que han de solicitar el cumplimiento de la ley y reclamar al político o funcionario que ha creado el perjuicio económico A TODO EL PUEBLO que pague con su patrimonio, no te equivoques, no soy yo quien perjudica al pueblo, tan solo reclamo el perjuicio que me han creado, NO INSISTAS TANTO QUE SE TE VE EL PLUMERO.
No sé que li passa a la Regina ni quins problemes té, i si són de salut em sap greu i ho sento, però el que no te nom, els qui no tenen cor (com diu un dels últims comentaris) també son el Sebastià i la Regina, tinc testimonis de les moltes barbaritats que han dit sobre la Glòria, i en consequencia sobre la nostra família.
El temps posa a tothom al seu lloc i potser avans del que pensem.
QUIEN SE PICA AJOS COME
A veure si la mala cara que fa la Regina és per motius de salut, res a dir, ningú s'ha d'alegrar de les malalties de ningú. Ara bé només recordar que la Sra. Regina Parellada ha causat molt mal a treballadors i a les seves famílies gràcies als acomiadaments que ella ha fet, i recalco ella. Us recordo a aquests comentaris que diuen que no tenen cor, que ella no l'ha tingut amb aquestes víctimes seves (i de tots els regidors de l'equip de govern que ho van consentir). Us recordo que encara hi han treballadors de baixa malaltia, derivada dels seus actes...
A veure si la mala cara que fa la Regina és per motius de salut, res a dir, ningú s'ha d'alegrar de les malalties de ningú. Ara bé només recordar que la Sra. Regina Parellada ha causat molt mal a treballadors i a les seves famílies gràcies als acomiadaments que ella ha fet, i recalco ella. Us recordo a aquests comentaris que diuen que no tenen cor, que ella no l'ha tingut amb aquestes víctimes seves (i de tots els regidors de l'equip de govern que ho van consentir). Us recordo que encara hi han treballadors de baixa malaltia, derivada dels seus actes...
Jo recordo a aquests comentaris que La Regina, el Sebastià i la resta, no van tenir gens en compte que un familiar d'un dels treballadors acomiadat injustament estava a la UVI amb una malaltia molt greu en aquells moments, i curiosament la Regina Parellada va obligar a fer aquest acomiadament...
Jo recordo a aquests comentaris que La Regina, el Sebastià i la resta, no van tenir gens en compte que un familiar d'un dels treballadors acomiadat injustament estava a la UVI amb una malaltia molt greu en aquells moments, i curiosament la Regina Parellada va obligar a fer aquest acomiadament...
Ir escuchando al Paco Vega y a la
Mari Paz que ireis bien, solo decir que si bien Mari paz no es que el pueblo te odie ya que mientras has ido bien al ser amiga del Felix, Gloria y el antiguo Secretario el ayuntamiento era fantastico pero cuando te han hecho hacer lo que a todo el mundo y que es lo correcto, el ayuntamiento es malo y si ha esto se añade la crisis y que no vendes nada y estas nerviosa, solo piensas en machacar al ayuntamiento y realmente ya se vera quien dice la verdad de todo.
En que quedamos? las obra te la paro FECSA, el ayto, o lo de, ahora no me interesa construir por lo de la crisis? A ver si te aclaras, y si puede ser, no omitas a tu favor como es tú costumbre (por decirlo finamente).
Has escrito: "Por cierto las viviendas han sido construidas por personal de una empresa de Barcelona, contratada por Finques Viladecavalls, habla de lo que sepas e informate un poquitín antes de atacar que se te ve el plumero."
Ahora, ¿tambien quieres eludir tu responsabilidad en las construcciónes que hiciste?, (por educación no lo llamo de otra manera), ¿a quien quieres engañar?, YA VALE. Por cierto.
Queridos anónimos:
Que estais muy nerviosos?, pobrecitos, con la mala cara que haceis ultimamente... supongo que intentais desviar la atención para que la gente olvide lo que "corre" por el pueblo, que si fiscalía anticorrupción, que si el personal no sabe si cobrará el mes que viene, que si pueden imputar a algunos, que si hasta los del equipo de gobierno consideran al alcalde el más nefasto de la historia de Viladecavalls, que si habeis arruinado las arcas municipales, que si alguien ha favorecido a amigos... seguid metiendoos conmigo si eso os hace felices, a mi no me vais a amargar el momento.
En defensa de mis amigos os diré que pese a los muchos años de permanencia en el Ayuntamiento, no me consta que pagasen con dinero público cosas privadas ni que hayan sido investigados por ninguna fiscalía, eso si, habeis hecho "correr" todo lo que vuestra mente enferma y vuestras lenguas viperinas han ideado, vuestro problema es que ya nadie os cree y la gente empieza a decir "me lo dijo fulano". Estais solos, hasta intentaran echaros por la borda, recordar que las ratas son las primeras en salir del barco.
Insistid, no me hareis perder el buen humor ni dejar de disfrutar el momento.
Por cierto, esta semana compraré cava para tenerlo bien frequito en el momento en que pueda brindar por vosotros.
queda claro, no tienes verguenza y tienes mas cara que espalda.
Chapeau Mari Paz!
Así me gusta, que saques la fierecilla que llevas dentro!!!
oe, oe oe oe ...
Publica un comentari a l'entrada