13 de juny 2010

canvis al bloc

Feia dies que estava preparant canvis de format a la plantilla del bloc, i finalment avui els he pogut posar en marxa. Espero que us agradin. De fet, ja tocava fer canvis, perquè la plantilla que estava utilitzant encara era la que vaig escollir el juliol de 2006 quan vaig iniciar aquest bloc, i m'estava donant problemes, sobretot a l'hora d'incrustar vídeos i d'altres ginys multimedia. També tenia pendent incloure al meu bloc pestanyes amb diferents pàgines de perfil, contacte o enllaços, per ordenar una mica la barra lateral del bloc.
En qualsevol cas, si teniu algun suggeriment, no dubteu a deixar-me un comentari.

Salut i blocs!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada molt la imatge de la teva capçalera. Trobo que queda molt bé amb aquest color.

Lluís Soler Turu ha dit...

Moltes gràcies!!