31 de desembre 2009

Bon any 2010

Avui és una data que convida a renovar compromisos per aquest any 2010 que som apunt de començar:

  • Em comprometo a seguir lluitant contra el descrèdit de la política. Estic convençut que fent política municipal podem millorar Viladecavalls. Amb esforç. Amb honradesa. La política serveix per solucionar els problemes d’una comunitat, no per crear-ne de nous.
  • Em comprometo a continuar treballant per superar el desencís i la desil·lusió que mica en mica estan consumint Viladecavalls com a poble. A continuar treballant per acabar amb la política basada en la improvisació i donar pas a la política basada en la planificació i en la suma d'esforços al voltant d'un projecte comú. Aquesta és l'única manera de fer front als reptes de futur de Viladecavalls, que no són pocs.
  • Em comprometo a seguir portant a terme una oposició rigorosa, constructiva i valenta, treballant pel bé del municipi, fidels als principis i projectes d'Esquerra-Viladecavalls.
  • Finalment, em comprometo a continuar acostant la política municipal a tothom; a intentar fer-la més comprensible; a seguir informant i opinant des d'aquest bloc. Em comprometo a seguir escoltant i aprenent de vosaltres inclús quan estiguem en desacord; a dir-vos no només allò que voleu sentir, sinó allò que heu de saber, és a dir, la veritat. Crec fermament que l'honestedat és el nostre valor afegit.

Els meus millors desitjos per a tothom. Que tinguem un bon any nou i que sigui millor que el que deixem enrere!