05 d’agost 2006

Vacances

Em prenc unes setmanetes de descans. Si entreu al bloc durant aquest mes d’agost, no us sàpiga greu que durant aquests dies no renovi les anotacions. El mes de setembre arrencarem el curs polític amb una intensitat frenètica, que hauré de combinar amb començar a escriure la meva tesi doctoral, i necessito tenir les piles ben carregades.

Per cert, el Local d’Esquerra també estarà tancat per vacances durant tot el mes d’agost. Si voleu passar a petar la xerrada, el divendres 1 de setembre tornarem a obrir el local a l’horari habitual (19h a 21h).

Doncs només em queda desitjar un molt bon estiu a tothom, sobretot si teniu la sort de fer vacances. Ens retrobarem al setembre. A reveure!!!!

Agraïment

Voldria agrair a l’Àlex López que m’hagi incorporat als enllaços del seu bloc titulat Monòlegs políticofestius, i que hagi fet referència al meu bloc en aquesta anotació. L’Àlex és un company d’Esquerra, doctor en química i conseller de districte per ERC a Gràcia, i al seu bloc hi trobareu un seguit de reflexions sobre qüestions quotidianes, de la vila de Gràcia i del Districte de Gràcia, i anotacions sobre els Països Catalans. Bon estiu Álex! Salut i República!